Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Semper2

Pilulka neobolševické svinstvo

Strčte si tu vaši pilulku "svobody" někam soudruhu.

I když tak nad tím dumám - škoda, že ten potratovej prášek nexistoval už v r. 1953. Paroubkovo máti nás mohla ušetřit svého synáčka i jeho pochopů (autor bloggu)a projevit tak více "tolerance,lásky a porozumění" k národu :-©Rv

Vás pane bloggere nejspíš úkolujou martani Vášeho s.předsedy. Až lidstvo díky podobnýn vynálezům vyhladíte, budou tu matani mít víc životního prostoru , že ano...

0/0
10.4.2008 0:00

Tuřínek

...

Ehm, já sice jsem pro to, aby ženy měly právo si o tomhle rozhonout, ale tahle pilulka se mi moc nezamlouvá. Nemte si, že máte pár, ona dítě chce, on ne. No a tak jí jednoduše každý týden hodí ráno do kafe takovou pilulku... Nebo to někdo udělá "jen tak ze srandy"... Tohle by se dalo asi pěkně zneužít!!!

0/0
9.4.2008 15:47

Hrdý Budžes

Mily pane

pokud je pilulka zpusobujici potrat lekem, pak nutne musi byt tehotenstvi vleklou devitimesicni chorobou a jedine ceho lze litovat, ze vase matka nepodstoupila nektery z rychlych lecenbych zakroku na jeho vyleceni v dobe, kdy stonala s vami.

0/0
8.4.2008 9:07

Semper2

Re: Mily pane

R^R^R^

0/0
9.4.2008 23:46

Ccecil

Bože, cos to stvořil za .....

Až tě příbuzní přestanou eskortovat z úřadu, protože jsi se nervově zhroutil, dej si pár let oddech a pak se k něčemu vyjadřuj.

0/0
7.4.2008 21:38

Wendolene

Jinak diky, ze jste pro.

Nechapu, ze v Cr jeste neni legalni tato pilulka. V zemi, kde je nejvic ateistu?

0/0
7.4.2008 20:52

Wendolene

Jenze vam tu svobodu zakazou

Naposledy kdyz mela byt na trhu, nejaci panbickari zacali jecet, a najednou se od toho ustoupilo!

0/0
7.4.2008 20:51

Semper2

Re: Jenze vam tu svobodu zakazou

Pozn . pro neinf. čtenáře:Wendolene je známá bolševická aktivistka . Někdo si myslí, že in realo je to bolš. redaktor M . Rokytka.

Stran potratové pilulky : JE TO SVINSTVO ! Rv:-©X

0/0
9.4.2008 23:49

Petr z Domažlic

Více svobodných žen - více hlasů pro ČSSD

Je fajn, že ČSSD bojuje tolik o "práva" žen, možná by je volily i ty nenarozené děti?

Kdo ví?

To ví jen pán Bůh.8-o

0/0
7.4.2008 15:50

Lilith+

Re William Bernard

Z vašeho pohledu:

Pánbůh stvořil muže a ženu...

Z mého pohledu:

A od té doby může každé "boží hovádko" dělat totéž...

To ovšem není žádná kvalifikace pro kvalitní rodičovství. Proto mají ženy, které se na tuto roli ještě necítí, právo "tento proces" zastavit...

0/0
7.4.2008 15:35

William Bernard

Re: Re William Bernard

A co kdyby ženy, které se na tu roli necítí, třeba například nesouložily?

0/0
7.4.2008 15:39

llamqa

Re: Re: Re William Bernard

a co kdyby fraternici prestali kecat do zivota lidem, kteri o neco podobneho nejevi ani ten nejmensi zajem ?

0/0
7.4.2008 15:44

William Bernard

Re: Re: Re: Re William Bernard

Tak to zase prrrr ... Byl jsem tázán, odpověděl jsem... ;-D

0/0
7.4.2008 15:45

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re William Bernard

Jsi proste genialni, ze tak jednoduse vis, ze kdokoliv se ozyva proti potratum je fraternik. Nebo jeste taky muzes byt genialne prosty.

0/0
8.4.2008 9:09

Cody666

Re: Re: Re William Bernard

souloz je jedna z nejprijemnejsich veci, netusim, proc by se kdokoliv zdravy s chuti do zivota mel v tomto smeru omezovat?

0/0
7.4.2008 15:46

William Bernard

Re: Re: Re: Re William Bernard

Ano .... ostatně to potvrdí každý šimpanz.... :) Nikdo jiný totiž pro zábavu nesouloží.... :-P

0/0
7.4.2008 15:47

Cody666

Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

lide, simpanzi, delfini :) proste ta nejinteligentnejsi zvirata :)

samozrejme krome fraterniku :-)

0/0
7.4.2008 15:49

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

Ve skutecnosti soulozi i mikroorganismy a animaci.

0/0
8.4.2008 9:12

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

Ale tady si snad nikdo nemyslí, že jste šimpanz... ;-D;-D;-D

0/0
7.4.2008 15:49

llamqa

Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

nu ... v tom pripade asi budu simpanz, protoze me vyse uvedena cinnost popravde bavi pomerne silne. a pokud to nekoho nahodou nebavi, muze si klidne zit jako mnich ... ale neexistuje jediny rozumny duvod, proc k necemu takovemu nutit i ostatni.

0/0
7.4.2008 15:51

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

A zrovna tak neexistuje jediny rozumny duvod proc nepouzivat pri rekreacnim a zabavnem soulozeni antikoncepci.

Snad jedine co mne napada je soutez o to, kdo toho vic chytne.

0/0
8.4.2008 9:14

Lilith+

Re: Re: Re William Bernard

Dnes je průměrný věk prvorodičky tuším 27 nebo 29 let (?). Lze tedy dovodit, že v tomto věku se na tuto roli již zralé cítí.

Vaše otázka je pokus o vtip?

0/0
7.4.2008 15:47

William Bernard

Re: Re: Re: Re William Bernard

V kontextu této diskuse by tak i teoreticky mohla vyznít, ale zklamu Vás....

Je myšlena vážně... Osobně jsem toho názoru, že se soulož velmi výrazně přeceňuje na úkor mnohem intenzivnějších a hlavně intimnějších projevů partnertství....

0/0
7.4.2008 15:56

llamqa

Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

vy si s partnerkou provadejte intimnosti, jake uznate za vhodne ... ale budte tak laskav a nechte ostatni pary, at provadeji zase ty svoje.

0/0
7.4.2008 15:57

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

To je váš privátní názor, na který máte samozřejmě právo.

Snad vás k tomu - proboha - nikdo nenutí;-D;-D;-D!

Kdyby jo, tak to naplňuje skutkovou podstatu "domácího týrání". Braňte se!

0/0
7.4.2008 16:06

William Bernard

Re: Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

Nebojte ... nikdo mne nenutí.... ;-);-)

A mám to i odzkoušené ;-) Díky za starost

0/0
7.4.2008 16:13

Lilith+

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re William Bernard

"Zaplať pánbůh" za to...

Strašně se mi ulevilo:-)

0/0
7.4.2008 16:19

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re William Bernard

Já bych rozhodne rekl, ze pokud se nekdo na materstvi neciti, tak by mel misto potratovych dobrodruzstvi pouzivat slusnou antikoncepci. Aspon tak se to pokud vim ve slusne spolecnosti dela.

0/0
8.4.2008 9:25

Ikhor

Můj názor je takový,

že potrat by měl být povolen jen při rizikovém těhotenství, kdy hrozí poškození zdraví matky, po znásilnění nebo když má plod vadu. Zdravé dítě by mělo být donošeno a předáno k adopci, nevidím důvod, proč zbytečně "ukončovat" jeho život. Je plno párů, které chtějí dítě a nemůžou. Dítě, kterého se matka vzdá, může být za pár týdnů u nich doma.

0/0
7.4.2008 15:05

llamqa

Re: Můj názor je takový,

a co tech devet mesicu, kdy matka je "povinna" plod nosit ? nebo to zani take odnosi nekdo jiny, treba ty pary, ktere chteji mit dite a nemohou ? mit nebo nemit deti je svobodne rozhodnuti kazdeho cloveka, a nikdo k nemu nemuze byt nucen ...

0/0
7.4.2008 15:08

Ikhor

Re: Re: Můj názor je takový,

nikdo nikoho nenutí souložit bez ochrany, tak nevím, o čem plácáš. když je někdo debil a nepoužívá ochranu, tak se aspoň těma devíti měsícema poučí.

0/0
7.4.2008 15:45

llamqa

Re: Re: Re: Můj názor je takový,

jiz jsem to tady psal vicekrat ... ZADNA, a na tom trvam, ZADNA antikoncepce neni z pravdepodobnostniho hlediska zarucena, a i ta nejbezpecnejsi, tedy hormonalni, ma jista promile pripadu, kdy muze dojit k chybe, a pokud uz se neco takoveho stane, netusim, proc by mel o pripadnem pokracovani tehotenstvi rozhodovat kdokoliv jiny nez matka a otec.

takze kdyz je nekdo debil, a pouziva ochranu, ktera statisticky spadne zrovna do tech dvou nebo kolika procent (kondom), pripadne tech zlomku procent (ha), tak co s takovym zlotrilcem ? a o tom, ze jednou spadnout muze, je z hlediska pravdepodobnosti snad zbytecne diskutovat ...

0/0
7.4.2008 15:56

druhej malej Jarda

Re: Re: Re: Můj názor je takový,

A už je to tady : těhotenství jako trest za sex .... dobře, že to tu padlo ... přesně o to mnohým jde

0/0
7.4.2008 20:43

Semper2

Re: Re: Re: Souhlas s ikhorem

R^R^R^

0/0
10.4.2008 0:03

laukums

potrat není vražda

Nepatřím k horlivým zastáncům potratů. Myslím, že potrat není nic moc příjemného a pozitivního, ale v některých situacích může být menším zlem.

Chtěl bych ale upozornit na jeden logický rozpor v argumentaci zásadních odpůrců potratů. Ti totiž připouštějí, že v případech, že těhotenství ohrožuje život ženy nebo když žena otěhotněla po znásilnění, je potrat možný. Na druhé straně ale říkají, že potrat je vražda. Takže je tu vážný rozpor - kvůli znásilnění nebo ohrožení života jednoho člověka lze dopustit vraždy člověka jiného. To myslím dokládá, že argumentace ve stylu "potrat je vražda" je vadná.

0/0
7.4.2008 15:03

William Bernard

Re: potrat není vražda

Potrat je vražda. V jakémkoli okamžiku a situace, ale máte pravdu, že občas neexistuje správné řešení a člověk musí volit pouze ze špatných a zlých možností. I to jsou zkoušky, kterými na tomto světě prochází.

0/0
7.4.2008 15:10

Cody666

Re: Re: potrat není vražda

potrat je vražda jen v mozku zfanatizovaných fráterníků Rv

0/0
7.4.2008 15:14

William Bernard

Re: Re: Re: potrat není vražda

A to číká člen pražské lóže IOT? ;-D

Cody.... Tebe nevede nic jiného než konkurenční boj....Ty evidentně nejsi rozumový ateista...

0/0
7.4.2008 15:20

Cody666

Re: Re: Re: Re: potrat není vražda

Pražské lóže IOT? ;-D8-o8-o8-o

0/0
7.4.2008 15:27

filis_kluk

Re: Re: Re: potrat není vražda

Debile, tohle je ubohá reakce. To, že má někdo rád život a brání jej, neznamená, že je zfanatizovaný. Naprosto s Bernardem souhlasím. Prosím, řekni mi, jak jsi k tomu dospěl... Díky

0/0
9.4.2008 23:41

laukums

Re: Re: potrat není vražda

Já takový názor beru, protože alespoň připouští, že je to sporné a složité. Ale přesto mi připadá šílené, když z argumentace některých odpůrců vyplývá, že znásilnění lze řešit vraždou (a ještě k tomu někoho, kdo za to vůbec nemůže).

0/0
7.4.2008 15:22

AmálkaK

Chytráci ....

Dobrý den, mám za sebou interrupci a můžu říct, že málokterý zážitek by pro ženskou, která "plod" považuje za dítě mohl být horší. Myslíte si, vy všichni přechytří bojovníci proti potratům, že kdybych měla jinou možnost, že ji nevyužiji????!!!! :-/

0/0
7.4.2008 15:02

filis_kluk

nikdo nemá právo na život dítěte

Nevím proč, ale lidé mi připadají stále více a více sami proti sobě.

Nechceme děti? Zabijme je...

Vždyť to není vražda, jen shluk buněk. To, že má již od spojení spermie a vajíčka vytvořenou celou genetickou informaci, nás nezajímá. My, dospělí, jsme také jen shluk buněk... Narozdíl od nenarozeného miminka však umíme mluvit, koukat, smát se. Proč bychom to samé nedopřáli jemu?

Nebuďme sobečtí. Když už dítě počneme, dejme mu šanci. Vždyť početí je Boží zázrak! Neměli bychom rozhodovat o něčem, co sami nevlastníme. Což není ani náš život, ani život dítěte.

0/0
7.4.2008 14:49

llamqa

Re: nikdo nemá právo na život dítěte

vite, mozna to bude pro vas sokujici zjisteni, ale opravdu existuji lide, kterym jsou nejaky buh, bozi stvoreni, stejne jakoz i jine "bozi" veci, zcela a naprosto ukradene. 

0/0
7.4.2008 14:52

Cody666

Re: nikdo nemá právo na život dítěte

Bozi zazrak? Problem je prave v tom, ze par fanatiku neustale vnucuje nekomu nejake pohadky o bozich zazracich.

Poceti neni zadny bozi zazrak ale bezny fyziologicky jev. Slovo "bozi" u nas pouzivaji hlavne pubertaci. "To je bozi faro hele woe!"

0/0
7.4.2008 14:56

William Bernard

Re: Re: nikdo nemá právo na život dítěte

Až budeš umět stvořit život, jako to umí Bůh.... Pak můžeš život i brát. Ale do té doby jsi jen člověk.

0/0
7.4.2008 15:04

Cody666

Re: Re: Re: nikdo nemá právo na život dítěte

Jsem člověk a proto jsem víc než bůh, víc než čert, vodník a víc než jakákoliv jiná pohádková bytost.

Život netvoří bůh, život tvoří příroda. A bohy tvoří lidé.

0/0
7.4.2008 15:09

William Bernard

Re: Re: Re: Re: nikdo nemá právo na život dítěte

A kdo stvořil přírodu? .... Víš, co Tě možná překvapí.... Celá řada vědců, kteří se dostávají na subatomární úroveň, pátrají v hlubinách vesmíru či mikroskopických záhybech živoucích jedinců, je věřících. Protože zjistili, že takhle dokonalé může být jen stvoření Boží.

Věda je zajímavou cestou jak popsat věci kolem sebe, ale na všechno rozhodně nestačí....

0/0
7.4.2008 15:16

Cody666

Re: Re: Re: Re: Re: nikdo nemá právo na život dítěte

nám nefráterníkům stačí bohatě :) nic lepšího totiž neexistuje :)

otazka "kdo stvoril prirodu" je zdanlive zajimava (k jednomu moznemu vysvetleni se obrat treba na hawkinga, ktery v jedne prednasce nazorne ukazuje, ze zrejme vubec nema smysl - je to jako ptat se, kde zacina koule), ale v nasi diskusi nic neresi. musel bych se te totiz zeptat, kdo stvoril boha :)

0/0
7.4.2008 15:19

llamqa

Re: Re: Re: Re: Re: nikdo nemá právo na život dítěte

a cela rada vedcu jsou zase pomerne radikalni agnostici ... ale chapu, ze ta vase fraternicka sebranka byla po cela staleti zvykla na to, ze cirkev svata ma vzdycky pravdu, a komu se to nelibi, muze se jit ohrat na hranici, takze pro vas je pluralita nazoru veci zcela nepredstavitelnou ... asi tak jako pro me predstava, ze kdesi na nebesich se po oblaccich prochazi belovousy dedula v prosteradle a rozhoduje o tom, co je spravne a co ne.

0/0
7.4.2008 15:20





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.