Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirinkapolitikova

?

Pravidla by se měli zavést jen pro poslance, aby nevymyšleli za naše peníze - poplatníků hovadiny!   Hlavně by se měl někdo zeptat lidu, kdo souhlasí s nějakým nesmyslným  novým zakonem proti lidem a psům.....? ?

0/0
7.4.2008 12:06

jirinkapolitikova

?????

Doufám, že žádný podobný zákon neprojde, páč to by nám mohli opravdu poslanci za chvilku diktovat co můžeme a nemůžeme. Kde je nějaká svoboda? Pes je zvíře a ne žádný zabiják.  Žádný zákon hlavně nevyřeší, že je někdo nezodpovědný, ten kdo na ty psi kašle tedka bude na ně kašlat i po tom.  Zabívejte se raději tím at  je méně supermarketů, parchanti at chodí do škol a nefetujou,nekradou , at jsou větší přídavky na děti, at je kde bydlet, větší platy. A ne sračkama o psech.  Potřebujete se jen zviditelnit?  Tak si vyberte jiné téma než psi !!!!  To je němá tvář, která se nemůže bránit...tak laskavě utočte na někoho kdo se umí bránit.  a řešte potřebné věci, kterém lidem pomůžou  a ne naopak!!!!!! 8-o;-D

0/0
7.4.2008 12:01

jirinkapolitikova

keci keci kecičky naší babičky

Milý páni poslanci, opravdu by jste se měli zabívat  něčím jiným, než jen sračkama ,kterými škodíte obyčejným lidem, tak jako vždy.  Bojové plemeno neexistuje, ale velmi dobře vypadá při reportážích TV Nova.  Zákon o psech je zbytečný, problém je jinde, měla by se jen zpřísnit odpovědnost. P.poslanec Tejc, má určitě velké zkušenosti ze psi, když vymýšlí takový zákon, a hnedka po něm i pan Bortel a Tejcův asistent Marek Sklenář.- ten ale ví snad něco o historii, ale rozhodně nic o psech. 8-o

0/0
7.4.2008 12:00

ippokorny

Poslanec nadělá větší škodu

Proč by neměl poslanec  před tím, než půjde do voleb, mít potvrzení od prychologa, že je normální a že může vykonávat funkci a mít nějaké minimální IQ, do zaměstnání také potřebujete vstupní prohlídku? Jinak v článku vidím vliv komunismu, vše bude řídit stát, lidé jsou nesvéprávní, na vše bude muset být papír a stát ho bude vydávat a bude třeba povolovat vycházky se psem jen v určitou dobu a do míst ohrazeným ostnatým drátem.  A co když přijede do Česka cizinec se svým bojovým psem? A museli by mít nějaký papír záchranáři na svého záchranářského psa.? P.P.

0/0
6.4.2008 23:56

Majklova_proxy

Muehe!

Tak me napadlo, je Rath bojove plemeno? A Paroubek? Nervozni ratlik utocici na kotniky? Podle me by prvnimu slusel nahubek a druhemu skrtici voditko.

0/0
6.4.2008 21:09

Majklova_proxy

Heh...

Spadnul jste z jahody na zada? Dalsi zakon? Bojova a nebojova plemena?

Potrhany deti jsou v mediich tak casto proto, ze to je halt vdecny tema. Opravdu si myslite, ze je to spolecenskej problem?

Pisete, ze to stoji zato i jen kvuli jednomu zivotu - a ja rikam NE. Omezit plosne svobodu, vymyslet tabulky bez koncepce, pridat restriktivni zakon, posilit statni aparat kvuli saskovi co nezvlada psa je nesmysl. Podle Vasi logiky by bylo treba registrovat drzitele kazdy sekyry, kudly nebo zehlicky (povolena jen pro proskolene zehlice?).

Prece uplne staci zajistit vymahatelnst soucasne pravni upravy. Kdo psa nezvlada, at ho halt drzi na voditku a s kosikem. Nebo at si ho neporizuje. A at nese zodpovednost ... sam za sebe a za svyho psa. Tak, jako ja.

0/0
6.4.2008 21:05

izy211

A o tom to je.

A prave o to jde. Je uplne jedno jakej je to pes. Ten onen spominani a stale osocovany pitbull muze (a pravdepodobne i dela) mene skody nez ty mali pincove ktery nedostali zadnou vychovu. Je pravda ze je to spise proto, ze kdyz si majitel jde koupit pitbulla chce psa a ne spolocnika na bridge. Jsem za to aby byl prukaz na psa tak, jak je prukaz na zbran. A podle mne by dotycne osoby mnely prochazet psychologickymi skouskamy tak jak je to na pistoli. Protoze pes je stejna zbran jako nuz nebo pistole.

A jsem si jist ze pokud by mnela kdejaka 15-leta slecinka ktera chce civavu podstoupit skousku bn na psa tak by bylo v nasich utulcich mene psu a nase mladez vice vzdelana a vice zodpovedna.

Kazdopadne pokud projde zakon ohledne "bojovych psu" tak je to diskriminace protoze je pes jako pes.

Sam mam doma psa. Je to sice maly Cairn Terrier ale vim ze je to potvora a bez vychovy by byl k neudrzeni. Je jedno jak je to velike. Je dulzeite jak se to chova.

0/0
6.4.2008 14:11

izy211

Re: A o tom to je.

Pardon to mnela byt reakce na: "Re:Tak to snad ne."

0/0
6.4.2008 14:12

Pepan A2

Re: Re: A o tom to je.

Nevím, jestli je průkaz na psa nejšťastnější řešení, protože by zase zvětšil už tak přebujelou administrativu, ale myslím si, že přitvrzení postihů za nezvládnutého psa by bylo na místě. Jestliže pes bezdůvodně někoho pokouše, je to evidentně nezvládnutí jeho výchovy a majitel by měl být patřičně potrestán. No a když by věděl, že za podobný skutek dostane mnohasettisícovou pokutu a nebo se může dostat i do vězení, asi by to bylo trochu něco jiného. Autorům podobných spisků totiž nedochází, že i malé plemeno dokáže nadělat velkou paseku.

0/0
6.4.2008 15:50

izy211

Re: Re: Re: A o tom to je.

Chapu co chces rict ale podle mne je lepsi ochrana proti zlocinu prevence nez trest.

No muj nazor je: Pokud chces psa tak si ho klidne sezen. Do tydne si podej zadost o papiry na psa. Projdi kurzem a skouskou ze si spusobily a chapes jak se mas o opsa starat a vychovavat ho. Pokud ne tak musis na skousku znovu. Za treti opakovani bude test placenej. Pokud jiz mas psa tak mas na slozeni skousek z poslusnoti psa a ostatnich nalezitosti 3 mesice. Podle mne je to jako kdyz mas dite. To ti taky vemou kdyz se o neho nedokazes postarat.

Proste podle mne je divne ze muzes mit psa, zbran, bez povoleni. To stejne si myslim o jedovatych hadech, konich, jedovatych pavocich a vseobecne o zviratech ktere mohou byt nebezpecne. I kdyz v sebeobrane. Promin ale takhle to ja vidim.

citace:"Jestliže pes bezdůvodně někoho pokouše"

Ale jsou i lidi hajzlici ktery ho vyprovokujou a potom babo plat penizky hovadu. A to se to potom spatne na policii vysvetluje ze ho to hovado tahalo za chvost.

0/0
6.4.2008 19:57

Majklova_proxy

Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

A co kladivo? Nebo prkno s hrebikem? Nebo zehlicka?

0/0
6.4.2008 20:45

izy211

Re: Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Osobne si nemyslim ze je mozne vycvicit zehlicku na napadani lidi.:-)

Ale nejsem si ted jist nad prknem s hrebikem. Prkno vim ze ne, ale s hrebikem. :-):-):-)

0/0
7.4.2008 3:13

Pepan A2

Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Pokud by se kvůli chovu psa musely dělat zkoušky ze způsobilosti, bylo by to trochu na hlavu. Na pořízení dítěte se žádné zkoušky nedělají, na pořízení psa ano. Pak by to možná sklouzlo na dělání zkoušek při pořízení kočky, pískomila, akvarijních rybiček,..... Ne, tudy cesta nevede. Jediná možnost je tvrdá represe pro ty, kteří si pořídí zvíře a to pak terorizuje okolí. A na chov nebezpečných zvířat existuje vyhláška. V té naši zákonodárci ukázali, jak jsou na hlavu, takže mezi nebezpečná zvířata patří kupříkladu i leguán, což je mírumilovný býložravý ještěr. Proto tvrdím, že navýšení administrativy není vhodná cesta. Vhodná cesta je represe pro ty, kteří porušují zákon.

0/0
6.4.2008 22:04

izy211

Re: Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Utok akvarijnich rybicek? To je novej horror? Jako panove tak to snad ne. A co takovy piskomilove. No to bude na ulici panika az se to dozvi nejaka renomovana televize a vsechno to uverejni.:-)

0/0
7.4.2008 3:15

Pepan A2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Chtěl jsem jenom ukázat, že naši úředníci jsou schopni vyplodit doslova kravinu. To s tím leguánem je pravda, přitom se tenhle ještěr prodává normálně na teraristických burzách a skutečně není nebezpečný. Ale ten útok akvarijních rybiček zase tak mimo mísu není. Víte, že se u nás v akváriích chovají i masožravé piraně, které v dospělosti dokáží celkem slušně kousnout?

0/0
7.4.2008 7:06

izy211

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Jezisi ano pirane jo, ale uprimne receno neznam nikoho kdo by v igelitce naplnene vodou po namnesti nosil pirane a vramci zabavy je kazel na lidi. :-)

My tu mluvime o necem co je celkem jine nez pirane. Neco co dokaze samo utect a samo nekoho zatit. To s tema rybama nema nic spolecneho.

0/0
7.4.2008 11:23

izy211

Re: Re: Re: Re: Re: A o tom to je.

Ale ano. TVrdsi represe je cesta jak to resit. Ale v nasi republice spravedlnost neexistuje. Neznam nacka ktery by byl za vyhrozovani psem obyvatelum potrestan. A jeste jedna vec. Je nutne si uvedomit ze velke mnozstvi nasich policistu jsou nacionalisti a podobne. A vite jak je to. Ruka ruku mije, vrana k vrane seda. Nas soudni system je vec kterou odhaduju na stoku.

0/0
7.4.2008 3:22

Majklova_proxy

Re: A o tom to je.

"prochazet psychologickymi skouskamy"? Heh, tezko verit, ze cesky vzdelavaci system takhle selhava.

0/0
6.4.2008 20:43

Glock každopádně bez -e

Který zákon

upravuje členění psích ras na "bojové" a "nebojové"?

Autor zase plodí nesmysly.

0/0
6.4.2008 12:40

izy211

Tak to snad ne

Autore uvazuj. Mne je prece jedno jestli te trefim brokovnici nebo malorazkou. Pokud to dostanes do oka tak stejne vykrvacis. Kdyz testy a osvedceny na psa, tak pro kazdeho. Uz mne totizto nudi ty stare dami z uvrcenym tlustym jezefcikem ktereho ocividne nezvladaji a na zavolani neprijde. Ano mam vecsi strach z tech malich pincu a krizencu u starych dam nez z nemecke dogy meho kamarada. Ona vzdy prijde a jeste nezavrcela, coz se o tech malych tlustych psicich rict neda.

0/0
6.4.2008 11:59

Pepan A2

Re: Tak to snad ne

Mého syna takhle porafal jezevčík. Paradoxně se tak obává jezevčíků, ale na dogu klidně sáhne. Zařadíme i jezevčíky mezi "bojová plemena"? Já bych byl pro. Statisticky totiž způsobí největší počet napadení psy v naší republice.

0/0
6.4.2008 12:57

DEINONYCHUS

Trocha statistiky

Autore, je vidět, že jsi zvládl práci s počítačem. Teď zkus tu s vyhledávači a najdi si, kolik útoků a kterých plemen je kde registrováno. Německou statistiku najdeš určitě v krátké době a překvapí tě. Podle tvé logiky pak budou nejzáludnějšími plemeny německý ovčák a kříženec.

0/0
6.4.2008 11:10

cassul

Zákon máme, jen jej dodržovat..

Za škodu způsobenou zvířetem odpovídá v plném rozsahu majitel tohoto zvířete. Tato věta nahradí všechny nesmysly o bojových či nebojových plemenech a dá se použít na psa i nosorožce.

Co je to bojové plemeno? Pittbul, bullteriér? Asi ano, ale co kříženec pittbula a vlčáka, to ne? Vždyť je to nesmysl, psi jsou všichni stejní, dají se stejně vychovat a dají se z nich udělat polštářoví spáči i krvelačné bestie. "Bojová plemena" vynikají jen větší fyzickou silou a výdrží, pochopitelně je výrazně nebezpečnější 40kg pes než 5kg jezevčík, ale i ten může být agresivní a třeba malé dítě může poškodit taky, takže proč neregistrovat, podle stejné logiky, i jezevčíky? Zkrátka neřešme bojové psy, stejně nic nevyřešíme, starejme se, aby všichni majitelé všech zvířat byli rychle a skutečně efektivně (třeba i trestně) odpovědní za své zvířata. Pokud volně pobíhající pes na ulici někoho zraní, proč není na majitele pohlíženo stejně, jako by to zranění způsobil sám? Je to jednoduché..

0/0
6.4.2008 8:21

kulhanek21

Re: Zákon máme, jen jej dodržovat..

přesně tak... co se týče psů - máme trestní právo, máme občanské právo, máme zákon o veterinární péči, potažmo máme i zákon o honitbě... není třeba vymýšlet další stupidní restriktivní zákony (jakkoli se zřejmě někteří poslanci cítí být za to placení)... je  malá tragédie, že komunisti nutili akorát člověka chodit na schůze - jinak mu v podstatě dali pokoj ;-) dnešní osvícení euro-poslanci zaplevelují náš život příkazy, zákazy, restrikcemi a omezeními, na jaké se celá "totalita" nikdy nezmohla ;-/ btw. první reakcí kamaráda, kterému jsem o "bohulibém" úmyslu vydat zákon regulující "bojová" plemena, bylo: jj. to je zas nějaká "malá domů" kamarádům (rozuměj kamarádům poslanců)... založej si firmu pro registraci (psů), dostanou státní zakázku, a mají o živobytí postaráno... ;-///

0/0
6.4.2008 10:26

Pepan A2

Re: Re: Zákon máme, jen jej dodržovat..

Trochu mi to připomíná jednu zcénu z básníků - dej blbci funkci, vymyslí lejstro. A nebo zákon.;-D

0/0
6.4.2008 12:55

jirinkapolitikova

Re: Re: Zákon máme, jen jej dodržovat..

souhlasím.........R^

0/0
7.4.2008 12:03

ippokorny

Re: Zákon máme, jen jej dodržovat..

a pokud po pustí bez náhubku na volno a budu se cítit ohrožen, tak to brát stejně, jako kdyby mával nabitou pistolí a říkal, nebojte se, já nebudu střílet, jen si tak hraji. Tedy, okamžitě na něj volat policii. P.P.

0/0
6.4.2008 23:47

kulhanek21

doporučená četba pro poslance ;-)

http://polame.blog.idnes.cz/c/30753/Skatulkovani-psu-ve-svetle-faktu.html

0/0
6.4.2008 8:00

Petrpac

bojová plemena

Pojem "bojová plemena" by byl tím předpisem určen,ale já bych volil jinou cestu - než bojové plemeno bych spíš určil "pes je zbraní,když ..." a tam by mohlo jít o seznam ras,ale především o hmotnost a velikost psa.Co si budeme nalhávat - 1/2kg ratlík nám asi neudělá tolik jako i když jindy mírumilovnej nyní ruzzuřenej 30kg vážící bernardým.

0/0
6.4.2008 7:49

Pepan A2

Re: bojová plemena

Podle stejné logiky pistole ráže 22 zbraní není a ráže 45 ano. Nebo na auto do jedné tuny není třeba řidičák a nad jednu tunu ano. I ten nejmenší pes Vás může zabít, když Vám třeba prokousne někde na krku tepnu. Proč se pořád bránit postihu těch nezodpovědných a přenášet represe i na ty, kteří své psy zvládají?

0/0
6.4.2008 8:26

cassul

Re: Re: bojová plemena

Přesně, jen bych to rozšířil na zvířata obecně...

0/0
6.4.2008 8:41

Majklova_proxy

Re: bojová plemena

30kg bernardyn? To je tak rocni stene nebo starsi, dlouhodobe tejranej hladem. ;o)

0/0
6.4.2008 20:49

Pepan A2

Napsal jste kravinu.

Pojem "bojová plemena" není oficiální. A na základě čeho by se rozhodovalo o tom, co "bojové plemeno" je a co není? A stejně tak může člověka zohavit nebo zabít rozzuřený německý ovčák nebo kolie, případně vzrostlý kříženec několika ras, kterého by k "bojovým plemenům" nepřiřadil nikdo. Zmíněný poslanec by v prvé řadě měl bojovat za větší vymahatelnost práva a rychlost jeho aplikace. Měl by se postarat o to, aby  se poškozeným v takových případech dostalo zadostiučinění a práva. Pokud totiž leží na soudě nějaký případ pět až deset let, je to výsměch poškozeným a spravedlnost dostává pěkně na prdel. Správně jste napsal, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Nesmyslnou restrikcí byste omezil právo a svobodu jedněch na úkor jiných. Takže za tenhle článek karmu nedostanete, i když podle, výběru tématu, se o ni tvrdě snažíte.Rv

0/0
6.4.2008 6:59

Glock každopádně bez -e

Re: Napsal jste kravinu.

rozhodovalo by se podle politické příslušnosti majitele psa? 8-o;-DRv

0/0
6.4.2008 12:41

Pepan A2

Re: Re: Napsal jste kravinu.

Vidíte, to mě nenapadlo. Každá strana by měla svá plemena a podle toho, která by byla u vesla, tak by plemena opozice vyhlásila za bojová. Už se těším na to, jak pinčlík manželky pana X.Y. bude prohlášen za bojové plemeno jenom proto, že to dotyčný páníček u voleb pros.... projel. (pardon za překlep);-D

0/0
6.4.2008 12:48



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.