Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

danax

ještě že je dost blbejch slepic

jinak by většina mužské populace zůstala bez potomka......

0/0
29.3.2008 9:33

mikd

ach jo,

tady ještě asi spousta lidem nedošlo, že UUT není velmi často věcí rozmaru ženy.../počet interupcí se oproti předrevolučnímu období snížil cca na třetinu/ dnes už jen pár "socek" používá UUT místo antikoncepce. Zapomínáte na vývojové vady,nebo ohrožení ženy atp. Jsem matkou dvou dětí, interupci jsem nikdy nepodstoupila, ale kdybych zjistila,že moje dítě pokud by se narodilo mělo by VVV neslučitelné se životem..nechtěla bych ho donosit

0/0
29.3.2008 8:34

ADukla

Re: ach jo,

R^

0/0
29.3.2008 8:46

Mirek Cikač

O blog nahoru

Zajímavé téma...proč ale chybí diskuse pod blogem pana šéfredaktora Čásenského? Chtěl bych reagovat na jeho canc o svobodě tisku! Já se totiž Ficovi nedivím. To jak slovenská vesměs pravicová média referují o slovenské politice je "škandál"! Ostatně nic nového pod sluncem. Úplně stejně kopala česká média do Paroubkovy vlády a dnes servilně pomáhají Topolánkově klice.

0/0
29.3.2008 7:08

ADukla

Re: O blog nahoru

Protoze idnes se boji kritiky. Kazdy by ji kritizoval za cenzuru.

0/0
29.3.2008 8:47

ovoce.zelenina

Výborně

napsáno s krásnou kličkou, žena není inkubátor, ale mámou, která zachraňuje národ před vymřením. V moderním světě, kdy cihla skáče po cihle, nechce nikdo nést důsledky svého živočišného pudu. Výchova žádná nebo špatná a k tomu hory svodů, rozum pauzíruje. Neschvalujte, milý menševiku, vulgární chování nezodpovědných žen, které touží až se ocel kalí. Mají málo práce, nebo žádnou, nemají plán na svou budoucnost, že jak tetřev hlušec tokají, kašlou na svou důstojnost, jen se mrskají bahnem primitivních choutek.

0/0
28.3.2008 23:36

halohalo

Re: Výborně

Ženy mají málo práce? To je tím, že jsou to bývalé soudružky a nedokáží se o sebe postarat. Ženy musí makat jak za komoušů v Rusku. Lopatu a vybírat kanály. ;-DVšude je práce nad hlavu.

0/0
29.3.2008 7:05

ADukla

Re: Výborně

jestli maji zeny malo prace, tak je to chyba muzu, ze je neumi zaprahnout!

0/0
29.3.2008 8:46

ADukla

oportunisticky kecy

proste bordel

0/0
28.3.2008 23:33

V.Poustka

pane bývalý starosto

cítíte už duševně zcela zdráv? Nepotřebujete opět svého tatínka, aby vás dopravil z práce domů? Vykašlete se na tyto problémy a zkuste se léčit. V Černovicích se o vás rádi postarají.

0/0
28.3.2008 21:58

Ccecil

Jenom bych se rád zeptal...

Proč jsi se zhroutil, ty experte, když nebyla tvá maminka nablízku? Nech si prosím svá moudra pro sebe. Bude to tak pro všechny lepší. A pokud vypadneš z politiky, uleví se hlavně zdravému rozumu. Běž se raději léčit.

0/0
28.3.2008 21:27

Ccecil

Chlapečku, ty jsi nic nepochopil

takže ti ten tvůj výlev odpouštím.

0/0
28.3.2008 21:07

ak1975

Bortel tu činí bo.del

Tak tohle je pěkně opsaná histore z nějaké příručky. Je dobře že tahle politická rychlokvaška už nesdí tam kde seděl.  Michale, neměl jsi prvn strávit několik let života mezi lidmi a né mezi politiky.....??  To co jsi napsal je blábol ..... Máš něco ze své hlavy??

0/0
28.3.2008 21:00

Jacinda

Pane Bortle,

díky za Váš názor!R^V

0/0
28.3.2008 20:58

anonymek

inkubátor bez mozku

když nechci  dítě ,  tak  se nenechám oplodnit !!!!!!

0/0
28.3.2008 19:47

LimonadovyJoe

Hochu, hochu

je vůbec reálné, aby někdo s tak prasečím ksichtem věděl něco o ženách ?

0/0
28.3.2008 18:50

Prasadko

moznost volby by mela zustat...

... ale nemela by samozrejme slouzit misto antikoncepce, ale jedine v pripade, ze tato selze. Je to krajni reseni v situaci, ktera je pro zenu uz tak dost tezka. 

 Co je ale dulezite a zatim to zde nezaznelo: Kazde dite ma pravo se narodit jako chtene a milovane!  V opacnem pripade je odmitanim sve matky silne poznamenane, ať už ho dá k adopci nebo ne.

0/0
28.3.2008 18:30

halohalo

V tržním hospodářství

zatěžují mimina neúčelně jak státní tak i domácí pokladnu. Už zde není socializmus.  :-)

0/0
28.3.2008 14:53

Naked and petrified

Re: V tržním hospodářství

Tak! Zakazat mimina. Nebo aspon nejakou dan...jako dan z luxusu. At si lidi nemysli, ze je jim na jejich parchanty nekdo zvedavej...

Tak nejaks to myslel?

0/0
28.3.2008 17:45

halohalo

Re: Re: V tržním hospodářství

Jo tak. Začínáš se chytat.;-D

0/0
28.3.2008 18:47

Tuřínek

Tak jak si tu tak čtu příspěvky...

došla jsem k názoru, že stručně řečeno, většina můžů je proti poteratům a většina žen je bere jako záležitosv volby ženy. U obou případů samozřejmě za určitých podmínek. Dá se tedy říct, že z toho plynou dvě možnosti:

a) ženy jsou sobci, protože jejich vlastní zdraví či spokojenost je pro ně důležitější než dítě, které nechtějí

b) muži považují potrat za vraždu, ale jsou to jen falešní moralisté, protože se jim to lidobě řečeno dobře kecá o něčem, co nikdy nemusí podstoupit

Pokud tedy v tomto problému není pravda relativní, ale existuje jedno správné řešení, jedna z uvedených možností musí být správná... je fakt tak těžké posoudit která?

0/0
28.3.2008 14:26

bilyhavran

To jste napsala moc hezky

Opravdu - a nemyslím to ironicky.

0/0
28.3.2008 16:06

Tuřínek

Re: To jste napsala moc hezky

Díky za uznání. To potěš´í, i když zastáváme opačný názor...

0/0
28.3.2008 16:35

gas1

Re: Tak jak si tu tak čtu příspěvky...

A co navrhnout zákon, že ten z partnerů, který s potratem nebude souhlasit, dostane dítě automaticky svěřeno do výchovy. A bude jasno, jeden bude hodný a druhý zlý. A potraty se níží a mohou se rovnoprávně rozhodovat oba.

0/0
28.3.2008 17:38

Naked and petrified

Re: Re: Tak jak si tu tak čtu příspěvky...

Porad ti jeste unika jeden maly aspekt...jak zajistis, aby si ten partner, ktery s potratem nesouhlasi, to dite i donosil? Nebo bude zena povinna se muzi jaksi "pronajmout"? Nebo k tomu proste a jednoduse ma byt nucena?

0/0
28.3.2008 17:44

Tuřínek

Re: Re: Tak jak si tu tak čtu příspěvky...

Skromná otázečka - a když budou oba proti?

0/0
28.3.2008 17:53

wopi

ta vaše všudypřítomná fotka

už je dost trapná, narcisisto :-©

0/0
28.3.2008 12:27

sojkal

Macek

Kdysi v letitém vtipu se mluvilo o dvou největších skleroticích na světě. Byl to Dubček u nás a Alliende v Chile. První si neuvědomil že SSSR je blízko a ten druhý že je daleko. Teď je tady i třetí. A to je Macek, který nepochopil že není v Polsku.

0/0
28.3.2008 10:38

Klotilda

Re: Macek

Já si myslím ,že o Polsko právě běží.Bude-li v novém zákoně povolena interupce i ženám bez trvalého pobytu v ČR naruší to zcela polskou protipotratovou politiku.

Můj osobní názor je ,že o svém těhotenství má rozhodovat matka dítěte.Potrat je krajní řešení.

Politici se mají starat o vytváření podmínek pro plnohodnotný život dětí již narozených a nevměšovat se do ryze privátních rozhodnutí občanů.Názory celibátních představitelů církví nemají váhu ani názorů členů Svazu včelařů nebo Společenstva přátel žehu.

0/0
28.3.2008 11:53

Tuřínek

Re: Re: Macek

R^víceméně souhlas.

BTW: co je to Společenstvo přátel žehu? To by mě fakt zajímalo :-)

0/0
28.3.2008 16:38

Kovis

Re: Re: Re: Macek

http://www.umirani.cz/index.php?lang=cs&cmd=page&id=102&item=270

0/0
28.3.2008 22:43

al325

Nazývat věci pravými jmény

Jsem rád, že většina diskutujících se postavila na stranu nenarozených děcek. Autor článků bohužel nechápe, že svoboda není to, že mohu kohokoliv připravit o život, 

0/0
28.3.2008 10:01

Petr z Domažlic

Svoboda člověka končí tam, kde začíná svoboda druhého člověk

Pisatel -" Nejmladší krajský zastupitel v ČR" (kdo se tady chce zviditelnit!!) píše a píše a méně přemýšlí.

ČSSD trochu připomíná zkratku pro dráhy, ale snad jen tam pořád slovo "sociálně"?

Jak může tato partaj se nazývat "sociálně", když nechce ochránit ty nejmenší a nejslabší?

Rv

0/0
28.3.2008 9:53

Jarcho

Nejde o ženu, jde o dítě.

Kvůli devítiměsíčními mírnému omezení svobody jednoho člověka zabít jiného člověka je zvěrstvo.

Když ta žena své dítě nechce, může ho dát k adopci jiným. Mnozí by jí to novorozeně i rádi zaplatili!

0/0
28.3.2008 9:05

Hucul

Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

A kdo ji zaplati zmrzaceni ci jeji vlastni zivot, kdyz nahodou zemre pri porodu? ANO, porad se to deje. Porad je tehotenstvi zdravotni zatezi a RIZIKEM, porad zeny pri porodu, tehotenstvi nebo v jeho nasledku umiraji. Pokud mne nekdo ohrozuje na zivote, mam pravo ho v sebeobrane zabit a je jedno, jestli to ohrozeni bylo jen domnele a on mi tou pistoli jen hrozil a strilet nechtel. A kdyz nadto lidsky plod nema do jisteho veku zadne vedomi, proc by melo byt zverstvem zabit ten chumel bunek v sebeobrane?

Dokud to bujeni, rychlejsi nez rakovinne, bude probihat v tele zeny, ma zena proste pravo veta a muze tohle udelat. Je samozrejme lepsi, kdyz vubec neotehotni, ale to je otazka osvety, nikoli dodatecne ostrakizace od fanatiku, jako jste vy.

0/0
28.3.2008 9:44

dajana.p

Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Škoda že vám v diskuzi nemůžu dát karmu!

Naprosto s vámi souhlasím. R^

0/0
28.3.2008 10:10

bilyhavran

Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

To je zase argument - každý, kdo vlastní střelnou zbraň a dokonce každý, kdo má přístup k noži s dostatečně dlouho čepelí a taky každý řidič auta potencionálně ohrožuje můj život. Opravdu je jedno, jestli to ohrožení je jen domnělé???? Hmmm????

0/0
28.3.2008 10:10

Hucul

Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Jakmile tuto zbran namiri, jakmile prilozi nuz na krk, jakmile nezastavi pred clovekem, tento majitel zbrane se dopousti ohrozeni. Stejne tak lidsky plod v lune matky se dopousti ohrozeni. Je jedno, jestli chodec dokaze uskocit autu, je jedno, jestli ma matka stesti a dite ji nijak neublizi. Uz je tu ta obrovska pravdepodobnost, ze nekdo cizi poskodi jeji telo, mozna i nevratne, mozna ji i zabije. Matky jsou hodne obdivu za to, ze tomuto ohrozeni tvari v tvar daji dar zivota. Ty, ktere se rozhodnou rizikum necelit a zivot nedat, by nemely byt ostrakizovany.

0/0
28.3.2008 11:33

bilyhavran

Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Ale jistě - namíření zbraně, přiložení nože na krk, nezastavení autem je akutní ohrožení. Ale lidský plod v lůně sám o sobě není akutním ohrožením - jen může způsobit akutní ohrožení stejně jako zbraň v šuplíku, nůž v přihrádce nebo auto na silnici.

Máte ale naprostou pravdu, že matky jsou hodne obdivu - to jednoznačně. Ty, které se rozhodnou rizikům nečelit a život nedat, by neměly připustit, aby byl tento život počat. Je to jen a jen o tom, že svoboda předpokládá odpovědnost. A je taky myslím jasný, že tu odpovědnost nemůže nést jenom žena, ale musí ji nést taky její partner.

0/0
28.3.2008 12:35

Tuřínek

Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Děvítiměsíční mírné omezení? Mateřství je v podstatě doživotní omezení. Samozřejmě že žena může dát dítě k adopci, ale proč by si huntovala tělo nošením a rozením někoho, o koho nestojí? Vy... chlape :-/

0/0
28.3.2008 10:38

lesicatko

Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

pretože už aj interrupciou si ho bude ničiť a navyše zabije.Má možnosť nezabiť, darovať...

0/0
28.3.2008 15:14

Tuřínek

Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

jistě, i interupce může ublížit, ale jistě v méně případech. Počítám samozřejmě potraty od "opravdových" lékařů, ne od nějaké babky ve sklepě na sídličti... Ale proč bych sakra měla zrovna JÁ v sobě nosit a trápit se s "něčím", co pak teda daruju, to mi vysvětlete... Ono dětí na adopci bude vždycky dost, o to se bát nemusíte.

0/0
28.3.2008 15:31

lesicatko

Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Prečo ?

Z hlediska vyššího princípu mravního :)

Mimochodom, je fakt,že Česká republika má v detských domovoch najvyšší počet detí z okolitých krajín na obyvateľa - čo je samo o sebe des a vyvoláva to otázky o morálke takejto spoločnosti...v niektorých krajinách na Západe už ani detské domovy nie sú.

 

0/0
28.3.2008 15:58

Tuřínek

Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

opravdu? a v kterých zemích, mohu-li se zeptat? a nebude z těch jiných zemích méně dětí k adopci třeba právě proto, že tam více žen podstoupí včas potrat?

Na žádný vyšší přincip mravní se neodvolávám, odvolávám se na právo ženy si o tomhle rozhodnout.

0/0
28.3.2008 16:48

lesicatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

ad1 Maďarsko,Slovensko, Poľsko...

ad2 Máme ohľadonm potratov veĺmi podobnú legislatívu, ale tých detí v decákoch je v SR v prepočte na obyvateľa asi polovica.Prečo asi ?

0/0
28.3.2008 17:13

Tuřínek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

obyvatelé těhcto tří států jsou o dost víe nábožensky založeni než Češi. Díky bohu (teď se rouhám :-)), že to u nás není...

máte na mysli že procentelně asi polovička oproti ČR? Tak to bude právě tím založením. Víte, žekla bych, že často to probíhá následovně: nějaký mladý páreček si zalaškuje na mezi a za pár týdnů přijde dívka na to dívka zjistí, že je těhotná. Kluk z toho sice není dvakrát odvázaný, ale rodina, přátelé, všelijací moralisté a prostě jakási obecná morálka ho víceméně donutí k tomu, že si dívku vezme za ženu. Dívka si také není vůbec jistá, jeslti to dítě chce, vlastně spíše ne, ale nastupuje opět rodina...obecná morálka a tak si dítě nechá. Narodí se  a ona dívka si brzy uvědomí, že to mrně vlastně miluje a najeednou nechápe, že ho někdy mohla nechtít. Bylo by jednoduché říci, že to dobře dopadlo, ale podle mého názoru ne - stala se chyba a to jak ve chvíli, kdy byl chlapec dotlačen ke svatbě, tak ve chvíli, kdy dívka nešla na potrat. Ono to totiž vůbec nebylo...

0/0
28.3.2008 17:34

Tuřínek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

... její svobodné rozhodnutí!!!

Upozorňuji, že tohle je jen jakýsi názorný příklad´, veškeré podobnosti s osobami, které znáte, jsou čistě náhodné :-))  A pro mnohé asi bude znít můj názor dosti fanaticky, ale když se v dnešní době tak hledí na sovbodu, byla v tomto případě přeci porušena, ne?

0/0
28.3.2008 17:39

Tuřínek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

omlouvám se za překlepy :-/

0/0
28.3.2008 17:45

lesicatko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Preklepy nevadia. :)

Sloboda nemôže byť vnímaná ako najvyššia hodnota nadradená nad život.Logicky - ak vymrieme, bude nám sloboda nanič.A to že europska civilizácia má problém s demografiou je už notoricky známe.

Šaríja nemá problém donútiť ženy rodiť,takže tie naše, ak nechcú byť prevalcované touto civilizáciou by mali trocha uvažovať.

0/0
28.3.2008 19:42

Tuřínek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejde o ženu, jde o dítě.

Je pro tebe demografický vývoj důležitější než tvé vlastní rozhodnutí?

0/0
1.4.2008 17:45





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.